Přihlášku na konkrétní duchovní cestu do Izraele lze podat telefonicky, poštou či elektronicky na adrese cestovní kanceláře. Cestovní kancelář pošle zájemci formulář smlouvy o zájezdu. Zájemce vyplní smlouvu o zájezdu a se svým podpisem ji zašle cestovní kanceláři. Cestovní kancelář připojí ke smlouvě svůj podpis a podepsanou smlouvu zašle zpět klientovi. Klient následně na základě vystavené zálohové faktury bez prodlení uhradí zálohovou platbu ve výši poloviny ceny zájezdu na bankovní účet cestovní kanceláře (107 - 0908090237/0100). Zbylá částka musí být uhrazena na účet cestovní kanceláře zpravidla nejpozději 61 dnů před odletem.
Cestovní kancelář si vyhrazuje právo v případě odstoupení od smlouvy ze strany klienta účtovat tyto stornopoplatky:
180 - 102 dní před odletem | 10% z ceny objednaných služeb |
101 - 62 dní před odletem | 30% z ceny objednaných služeb |
61 – 32 dní před odletem | 50% z ceny objednaných služeb |
31 – 15 dní před odletem | 70% z ceny objednaných služeb |
14 – 8 dní před odletem | 90% z ceny objednaných služeb |
7 a méně dní před odletem | 100% z ceny objednaných služeb |
Cestovní kancelář nabízí možnost uzavření pojištění storna duchovní cesty. Pojišťovna hradí v případě oprávněného storna cesty 80% z účtovaných stornopoplatků, 20% činí spoluúčast pojištěného.